واحد الفین پتروشیمی جم زودتر از موعد تعمیر شد

مدیرعامل پتروشیمی جم گفت: تعمیر توربین کمپرسور واحد الفین زودتر از زمان‌بندی اعلام شده تعمیر شد و این واحد در سرویس قرار گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رضا علیزاده مدیرعامل پتروشیمی جم بیان کرد: با وجود مشکلات متعدد در حوزه تحریم‌های پتروشیمی، خوشبختانه شاهد هستیم پیچیده‌ترین مشکلات به دست کارشناسان و متخصصان توانمند کشور حل می‌شود و تحریم نتوانسته مانع بومی‌سازی فناوری‌های جدید در این مجتمع شود.

او با اشاره به انجام فرآیند تعمیرات اضطراری در کوتاه‌ترین زمان ممکن، افزود: در روز‌های آخر مرداد توربین کمپرسور ۳۰۱ واحد الفین دچار مشکل شد و مجبور به توقف سیستم برای تعمیر و نگهداری آن شدیم. برنامه زمانی پیش‌بینی شده سه هفته بود، اما با کار شبانه‌روزی توانستیم زودتر از زمان‌بندی اعلام شده و در ۱۶ روز به مراحل انتهایی کار برسیم و مجدد واحد را در سرویس قرار دهیم.

مدیرعامل پتروشیمی جم عنوان کرد: تلاش شد در این دو هفته توقف، تعمیرات بخش‌های مختلف انجام گیرد تا در ادامه بتوانیم با ظرفیت، توان و اطمینان بیشتر کار را ادامه دهیم.

علیزاده همچنین عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را یک اصل خواند و گفت: حمایت برای برطرف کردن محرومیت‌ها و مشکلات را جزو وظایف و اولویت‌های خود می‌دانیم و حاضر به هرگونه همکاری با مسئولان استان در این زمینه هستیم.


بیشتر بخوانید


او بیان کرد: در شرایط حاضر شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به نمایندگی از واحد‌های مستقر در منطقه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اقدام‌های خوب و ارزشمندی انجام داده است؛ در عین حال ما نیز از هر گونه تلاش برای کمک به حل مشکلاتی در زمینه‌های گوناگون از جمله کرونا استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.