وقتی فیلم فرار از زندان جلوه واقعی به خود می‌گیرد + فیلم

۶ تن از اسرای فلسطینی موفق به حفر یک تونل عمیق و فرار از زندان فوق امنیتی رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، ماموران یک زندان فوق امنیتی در سرزمین های اشغالی حفره ای را در یکی از بندهای زندان کشف کردند که ۶ اسیر فلسطینی موفق شده بودند با حفر آن، خود را از این مکان نجات دهند.

افسر سابق سیستم های امنیتی این زندان گفت: این اتفاق یک فاجعه بزرگ برای سیستم زندانهاست.

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

 
 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۱:۵۸ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
درود و خداوت براین شش فر دلاور ولی باید عملیات آزاد سازی زندانیان اسیر شده در زندانهای صهیونیستها با شدت و حدت و گستره از راه حفر تونل توسط مجاهدین مقاومت اسلامی فلسطین از خار زندانها به داخل زندانها و یا حمله به زندانها و یا با عملیاتهای کماندویی و یا حملات همه جانبه برنامریزی شه دقیق وهماهگ و مهندسی شده با هر روش ممکن و غیر ممکن ادامه یابد و همه اسیرانتان را فراری و آزادشان کنید از شر صهیونیسهای سفاان شکنجه گران بی رحمهای بی وجدانهای جایان جنایتکاران صهیونیستی و این یک تکلف واجب دینی قرآنی انسانی اخلاقی برادرانه برعهده همه مجاهدان جبهه های مقاومت اسلامی فلسطین می باشد . والسلام وصلوت التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۶:۵۱ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
درود و خداوت براین شش نفر دلاور ولی باید عملیات آزاد سازی زندانیان اسیر شده در زندانهای صهیونیستها با شدت و حدت و گستردگی از راه حفر تونلهای مختلف توسط مجاهدین مقاومت اسلامی فلسطین از خارج زندانها به داخل زندانها و یا حمله به زندانها و یا با عملیاتهای کماندویی و یا حملات همه جانبه برنامریزی شده دقیق و هماهگ و مهندسی شده با هر روش ممکن و غیر ممکن ادامه یابد و همه اسیرانتان را فراری و آزادشان کنید از شر صهیونیسهای سفاکان شکنجه گران بی رحمهای بی وجدانهای جانیان جنایتکاران صهیونیستی و این یک تکلف واجب دینی قرآنی انسانی اخلاقی اسلامی برادرانه برعهده همه مجاهدان جبهه های مقاومت اسلامی فلسطین می باشد . والسلام وصلوت التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
آخرین اخبار