شن ریزه‌ها در شبکه آب رسانی شهری مهمترین خبر پانزدهم شهریورماه

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۱۵ شهریور در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

وام ودیعه مسکن
باسلام برای دریافت وام ودیعه مسکن شهر‌های کوچک هیچ کدام ازبانک‌ها دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کنند وبرای وام ۲۵ میلیونی ۲ ضامن و قسط ۸۷۰ هزار تومان درنظرمی گیرند. لطفا پیگیری کنید. متشکرم استخری ازفسا


مشکلات روستا چشمه خانی
سلام از استان چهارمحال بختیاری شهرستان لردگان روستای چشمه خانی پیام می‌دهم منطقه ما سیزده تا روستا جمعیت ده هزار نفری دارد. متاسفانه جاده اصلی منطقه به خاطر صعب العبور بودن و مشکلات ریزش کوه و تصادفات هرساله چند نفر از منطقه جان خود را از دست می‌دهند. زمستان که بیشتر مواقع بسته است قرار بود تونل بزنند که پنج سال است پنجاه درصد هم پیشرفت نکرده است لطفا پیگیری بفرمایید.


شن ریزه‌ها در شبکه آب رسانی شهری
با سلام و احترام اینجا شهرستان باوی شهر ویس منطقه مویلحه واقع در استان خوزستان است. تقریبا بیشتر از یک سال می‌شود که درگیر شن ریزه‌ها در شبکه آب هستیم و هیچ کسی رسیدگی نمی‌کند. گاهی اوقات مجبور می‌شویم با آب سرد در این وضعیت کرونایی دوش بگیریم. لطفا پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
سلام ، و تشکر ازپی گیری پیام مخاطبان ، لطفا درخصوص گران شدن هزینه انشعاب برق درمنطقه روستا ی هم پی گیری شود تا قیمت کمتری از درخواست کنندگان دریافت گردد.
آخرین اخبار