مشاجره بر سر واکسن کرونا، منجر به قتل یک آمریکایی شد

مردی در ایالت ایلینوی آمریکا برادر ناتنی خود را در جریان مشاجره شدید بر سر واکسن‌های کووید ۱۹ به ضرب گلوله کشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بیزنس اینسایدر، در پی مشاجره بر سر واکسن‌های کووید ۱۹، یک افسر اصلاحات توسط برادر ناتنی اش مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد. جوزف‌ ای گیمن، افسر ۵۱ ساله اصلاحات، بر اثر جراحات ناشی از تیراندازی جان باخت.

بنا بر ادعای اینساید ادیشن، قاتل از یک تفنگ نیمه اتوماتیک ۹ میلی متری برای شلیک به سر برادر ناتنی خود در هنگام مشاجره شدید بر سر واکسیناسیون کووید ۱۹ استفاده کرده است. بر اساس اعلامیه پلیس، لری دی کاویت ۶۸ ساله، متهم به قتل و ضرب و شتم با استفاده از سلاح گرم است.

به گزارش آسوشیتدپرس، پیت سوپزاک، کلانتر شهر جانسون گفت که برادر‌های ناتنی که همسایه هم بودند، اواخر شنبه شب (۲۸ اوت) بر سر واکسن‌های کرونا با هم مشاجره کردند؛ قبل از این تیراندازی "بی معنی" هیچ درگیری فیزیکی بین این دو برادر وجود نداشته است.

واکسن‌های کرونا ساخت آمریکا حاشیه‌های فراوانی را ایجاد کرده است. چندی پیش شرکت داروسازی مدرنا از آلودگی ویال‌های این واکسن خبر داده بود که همین امر باعث شد ژاپن از مصرف ۱.۶۳ میلیون دوز واکسن ساخت این شرکت صرف نظر کند.

طی روز‌های گذشته نیز خبرگزاری رویترز با استناد به داده‌های آمریکا اعلام کرده بود موارد ابتلا به ویروس کرونا در افرادی که به طور کامل واکسینه شده اند، افزایش یافته است.

مرکز کنترل و پیشگیری آمریکا نیز در گزارشی مشابه اعلام کرد اثربخشی واکسن‌های آمریکایی در مواجهه با گونه دلتای کرونا به ۶۶ درصد تنزل یافته است.

بی اعتمادی شهروندان آمریکایی نسبت به واکسن‌های ساخت این کشور کماکان وجود دارد. با این وجود مقامات آمریکایی به تزریق دوز سوم واکسن اصرار می‌ورزند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار