محکومیت رئیس یکی از شعب بانک‌های شهرکرد به جرم ۲۰ فقره پرونده‌سازی جعلی

رئیس سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری از پرونده‌سازی رئیس یکی از شعب بانک استان و دریافت ۹ میلیارد ریال وام غیرقانونی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علی احمدی رئیس سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به بازرسی صورت گرفته از یکی از شعب بانک توسعه تعاون استان مشخص شد رییس شعبه بیش از ۲۰ فقره تسهیلات با پرونده سازی بنام خود، خانواده، اقوام و بستگان درجه یک خود دریافت کرده است.

رئیس سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مبلغ وام‌های دریافت شده ۹ میلیارد ریال بوده و بدون اینکه مبالغ فوق در محل قرارداد‌های مربوطه هزینه شود صرف خرید منزل مسکونی شده است.

وی تصریح کرد: این موضوع با ورود سازمان بازرسی استان منجر به اعلام جرم و تخلف شده و بر اساس رای صادره در شهریور ماه سال جاری از سوی مرجع قضایی به عنوان تصرف غیرقانونی در اموال دولتی با قید انتفاع غیرمجاز از تسهیلات منجر به صدور رای محکومیت این رئیس بانک متخلف شد.

احمدی اضافه کرد: همچنین هیئت رسیدگی به تخلفات اداری دستگاه ذی‌ربط، فرد مربوطه را به مجازات محرومیت از انتصاب پست‌های حساس و مدیریتی در دستگاه‌های دولتی به مدت ۶ ماه محکوم نمود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.