دونده گناوه‌ای قهرمان پارالمپیک به بوشهر بازگشت

امیر خسروانی دو و میدانی کار گناوه‌ای که نشان طلای پارالمپیک را به دست آورده است، با استقبال مسئولان وارد بوشهر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امیر خسروانی تنها نماینده استان بوشهر در پارالمپیک توکیو که نشان طلای پرش طول این رقابت‌ها را به دست آورد، عصر امروز با استقبال مدیرکل ورزش و جوانان استان، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار گناوه، مدیر کل بهزیستی و سایر مسئولین وارد فرودگاه بین المللی شهدای بوشهر شد.

امیر خسروانی گفت: با سختی‌های زیادی مواجه شدم، ولی موفق شدم نشان با ارزش طلا را در پارالمپیک به دست آورم.

او ادامه داد: دو هفته پیش از این رقابت‌ها دچار مصدومیت شدم و پای پرشم عوض شد اما موفق شدم در حرکت دوم رکورد ۷ متر و ۲۱ سانتیمتر را به دست بیاورم و نشان طلا را از آن خود کنم.

این قهرمان گناوه‌ای بیان کرد: به مدت ۲ هفته استراحت خواهم کرد و پس از آن خود را برای رقابت‌های آسیایی ۲۰۲۲ که در چین  برگزار خواهد شد، آماده می‌کنم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در مراسم استقبال از این ورزشکار، گفت: بزرگ‌ترین رویداد جهانی ورزش المپیک و پارالمپیک است که در المپیک فاطمه کرم زاده تیرانداز استان توانست سهمیه بگیرد و در این رقابت‌ شرکت کند و در پارالمپیک نیز امیر خسروانی موفق به کسب نشان طلا شد.

احمد بهروزیان فرد عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های این ورزشکار و سایر دو و میدانی کاران شهرستان گناوه نبود پیست تارتان بود که با حمایت فرماندار گناوه مانند شهرستان دشتستان عملیات اجرایی پیست تارتان در این شهرستان به زودی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.