حمایت جامعه نخبگان آمریکا از تحریم رژیم صهیونیستی

بر اساس یک نظرسنجی جدید بیشتر جامعه نخبگان آمریکا از تصمیم شرکت بن اند جری برای تحریم رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سما، موسسه معتبری در زمینه افکارسنجی و نظرسنجی موسوم به «موسسه عربی آمریکایی» با گرفتن آمار از جامعه نخبگان آمریکا در خصوص تحریم فروش محصولات شرکت بستنی‌سازی «بن اند جری» در اراضی اشغالی فلسطین، اعلام کرد نخبگان آمریکا به شدت از این اقدام حمایت می‌کنند.

این نظرسنجی که از سوی «جان زاگبی» که به خاطر نظرسنجی‌های دقیق خود معروف است، انجام شده نشان داد ۴۹ درصد از آمریکایی‌ها از تصمیم بن اند جری حمایت می‌کنند.

زاگبی در این خصوص اعلام کرد ۶۵ درصد از دموکرات‌ها با این اقدام موافق‌ هستند و در مقابل تنها ۱۸ درصد از جمهوری‌خواهان حمایت خود را از این اقدام ابراز کرده‌اند.

پیش از نیز سازمان عفو بین‌الملل که شهرک‌سازی صهیونیست‌ها را ناقض حقوق بشر و جنایت جنگی اعلام کرده بود، از تحریم رژیم صهیونیستی از سوی شرکت بن اند جری حمایت کرده بود. با این حال مقامات آمریکایی برای مجازات این شرکت سرمایه دولتی را از شرکت بن اند جری بیرون کشیدند.

چندی پیش بزرگ‌ترین شرکت بستنی سازی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد ادامه فروش محصولات این شرکت در شهرک‌های صهیونیست نشین با ارزش‌های این شرکت در تعارض است.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد از آنجا که فروش محصولات در شهرک‌های صهیونیستی با «ارزش‌های این شرکت در تعارض است» فروش محصولات خود را در این مناطق متوقف خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار