بیش از ۳۶ هزار دانش آموز در مهاباد ثبت سفارش کتاب کردند

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد گفت: تاکنون بیش از ۳۶ هزار دانش آموز در این شهرستان برای دریافت کتب درسی در سامانه سازمان ثبت نام کرده‌اند.

امید رفیع نیا مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: تاکنون ۳۶ هزار و ۵۵۰ نفر معادل ۸۵ درصد از مجموع دانش آموزان این شهرستان در سامانه "پادا " ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۹۳ درصد در مقطع ابتدایی، ۷۵ درصد متوسطه اول، ۶۶ درصد متوسطه دوم نظری، ۴۷ درصد فنی و حرفه‌ای و ۶۰ درصد کار و دانش هستند که موفق به ثبت کتاب درسی خود برای سال تحصیلی جدید شده‌اند.

رفیع نیا اضافه کرد: امسال همه کتاب‌ها در مدارس توزیع می‌شود و هیچ کتابی در کتاب فروشی‌ها فروخته نخواهد شد.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد گفت: دانش آموزانی که تاکنون کتاب‌های درسی خود را خریداری نکرده اند تا ۱۵ شهریور مهلت دارند با ورود به سامانه IRTEXTBOOK.IR به خرید کتاب درسی خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: خرید کتاب درسی نیازمند ثبت نام دانش آموزان در سامانه "پادا" و مشخص شدن مدرسه محل تحصیل آن‌ها است و در صورتی که دانش آموزی در این سامانه ثبت نام نکند موفق به خرید کتاب درسی هم نخواهد شد.

رفیع نیا بیان کرد: دانش آموزانی که مدرسه محل تحصیل خود را تغییر داده‌اند تا ۳۱ شهریور فرصت دارند نسبت به اصلاح نشانی مدرسه محل تحصیل خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.