رئیس جمهور در زابل :

محرومیت را از سیستان و بلوچستان بر می‌داریم

حجت الاسلام والمسلمین رییسی در جمع مردم روستای مرزی ملا علی در نقطه صفر مرز ایران و افغانستان گفت: بعد از انقلاب کارهای فراوانی برای توسعه سیستان و بلوچستان صورت گرفته است اما تا نقطه مطلوب هنوز فاصله فراوانی داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام والمسلمین رییسی رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بعد از انقلاب کارهای فراوانی برای توسعه سیستان و بلوچستان صورت گرفته است اما تا نقطه مطلوب هنوز فاصله فراوانی داریم، گفته محرومیت را از چهره سیستان و بلوچستان برمی‌داریم. ایت‌الله‌رئیسی ‌ایجاد اشتغال و رونق تولید را یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم دانست و تصریح کرد: تلاش داریم برای رفع بیکاری، ایجاد اشتغال و مسائل فرهنگی و اجتماعی سیستان و بلوچستان که از استان‌های مهم کشور محسوب می‌شود گام‌های مهمی برداریم.

رئیس جمهور با بیان اینکه نمی‌توان واژه محروم را برای سیستان و بلوچستان به کار برد، خاطرنشان کرد: با وجود برخورداری سیستان و بلوچستان، این استان محرومیت‌هایی دارد که می‌توان با تلاش همه ‌مسئولان، دولت و پیگیری دولتمردان گام‌های جدیدی برای رفع محرومیت برداریم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار