توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در عجب شیر

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان عجب شیر گفت: در قالب رزمایش کمک مومنانه کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان ۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، شفق  رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان عجب شیر گفت: رزمایش کمک مومنانه توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان عجب شیر با مشارکت خیرین به مناسبت یاد و خاطره شهدای والا مقام رجایی و باهنر و ۱۵ هزار شهید کارمند برگزار شد.

 شفق ارزش هر بسته را به صورت میانگین ۳۵۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، چای، ماکارونی، قند و رب است که در اختیار نیازمندان شهرستان قرار گرفت.

او افزود: همچنین امسال با اجرای طرح رزمایش ایران همدل در قالب طرح اطعام و احسان حسینی تاکنون بیش از ۲ هزار و۷۴۳ بسته معیشتی و ۱۰ هزار و ۷۴۳ پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

او ارزش کمک خیرین در این طرح را ۱۱ میلیارد و ۶۷۴ میلیون و ۶۱۰ هزار ریال عنوان کرد و گفت: این بسته‌های معیشتی و غذای گرم با مشارکت خیران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ عزت و احترام مددجویان در سطح شهرستان توزیع شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار