دلالان غیر مجاز ارز در دام پلیس قم

جانشین فرمانده انتظامی قم با اشاره به دستگیری ۲ دلال غیر مجاز ارز از برخورد جدی با دلالان ارزی خیابانی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سردار بهادر اسماعیلی،جانشین فرمانده انتظامی استان قم  اظهار کرد: با توجه به نوسانات و افزایش قیمت ارز در ماه‌های اخیر و مشکلاتی اعم از رکود و تورم، طرح شناسایی و دستگیری دلالان ارزی خیابانی در دستور کار پلیس قم قرار گرفته است.


او  افزود:با اجرای دومین مرحله از  طرح برخورد با دلالان ارز، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان پس از هماهنگی قضایی با حضور در اطراف میدان آستانه، ۲ نفر از دلالان غیر مجاز ارز را شناسایی و دستگیر کردند.


جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه متهمان برای انجام تحقیقات به پلیس امنیت اقتصادی استان قم منتقل شدند و از آن‌ها ۱۰ هزار و ۷۰۰ دلار به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال کشف شد.


سردار اسماعیلی ادامه داد: در نهایت افراد مذکور به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.


جانشین فرمانده انتظامی استان به همشهریان توصیه کرد: ارز‌های مورد نیاز خود را از بانک‌های عامل و صرافی‌های معتبر تهیه کنند، همچنین از متصدیان صرافی‌ها نیز می‌خواهیم در صورت مراجعه دلالان ،موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.