ناصر ترک سکاندار هیئت وزنه برداری استان یزد شد

در مراسمی عباس ناصر ترک به عنوان رئیس هیئت وزنه برداری استان یزد انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: وحید رفوگرزاده، غلامحسن فولادوند و عباس ناصر ترک سه نامزد ریاست هیئت وزنه برداری استان یزد بودند که با انصراف رفوگرزاده و فولادوند، عباس ناصرترک با کسب ۱۲ رأی  برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس  هیئت وزنه برداری استان انتخاب شد.

او در این مجمع با تقدیر از فعالیت‌های هیئت وزنه برداری استان یزد در سال‌های اخیر، افزود: در چهار سال گذشته شاهد اقدامات خوب و موثری از سوی هیئت وزنه برداری استان در راستای توسعه این رشته در دو بخش آقایان و بانوان بودیم که البته کافی نیست و باید برنامه ریزی‌های بهتری صورت پذیرد.

شریعتی افزود: در استان یزد مستعدین زیادی در این رشته هستند و امکانات خوبی نیز فراهم شده است که باید با برنامه ریزی و تلاش نخبه‌های وزنه برداری را شناسایی و قهرمان پروری صورت پذیرد.

او در ادامه بر تربیت نیرو‌های انسانی تاکید و اضافه کرد: باید برای نیرو‌های نخبه و مجرب در زمینه داوری و مربیگری اقدام کرد و با همکاری فدراسیون دوره‌های مختلف برگزار و نیرو‌های باانگیزه و جوان را تربیت کرد و همچنین دانش مربیان و داوران فعال نیز افزایش یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد بیان داشت: همکاری و تعامل با نهاد‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش ضروری است که باید در دستور کار قرار گیرد و با اجرای طرح‌های استعدادیابی نفرات مستعد شناسایی و جذب شوند.

دبیر فدراسیون وزنه برداری نیز در این مجمع به توسعه هرچه بیشتر این رشته در استان یزد تاکید کرد و گفت: استان یزد پتانسیل زیادی دارد که با برنامه ریزی و فعالیت‌های گسترده می‌تواند از استان‌های قهرمان پرور این رشته باشد.

بیرانوند افزود: فدراسیون وزنه برداری هرگونه همکاری و حمایت را از هیئت‌های استانی خود انجام می‌دهد و تاکنون در بحث وسایل و تجهیزات نیز اقدامات زیادی انجام شده و کمک‌های مختلفی به هیئت‌ها صورت گرفته است.

وی ادامه داد: هرگونه دوره آموزشی اعم از داوری و مربیگری را که استان یزد خواستار برگزاری آن باشد، آمادگی داریم تا برگزار کنیم چراکه معتقدیم با افزایش نیروی انسانی در هررشته موفقیت و توسعه را در پی خواهد داشت.

دبیر فدراسیون وزنه برداری ابرازامیدواری کرد: در چهار سال پیش رو با برنامه ریزی و همت اعضاء هیئت وزنه برداری استان شاهد رشد و توسعه این رشته و حضور وزنه برداران یزدی در تیم‌های ملی و مسابقات مختلف و افتخارآفرینی آنان باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار