میدان داری بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری در دوران شیوع کرونا

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: از بدو شیوع ویروس کرونا در استان این سازمان، در کنار کادر سلامت بوده و خدمات مختلفی را ارائه کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهین غفاری مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: از بدو شیوع ویروس کرونا این سازمان، در کنار کادر سلامت استان بوده و خدمات مختلفی را از جمله مشارکت در کنترل مبادی ورودی و خروجی استان و شهرستان ها، اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی، مشاوره و آموزش، ارائه خدمات رایگان ویزیت، دارو و... ارائه کرده است.

او افزود: هم اکنون بیش از ۱۵۰ نفر از بسیجیان جامعه پزشکی در مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونای استان خدمت رسانی می‌کنند، تا شاهد دفع این بیماری از کل کشور و بازگشت سلامت به جامعه باشیم.


بیشتر بخوانید


غفاری اضافه کرد: تیم تخصصی روانپزشکی طرح ملی شهید دکتر رهنمون از کانون بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فارسان هشتم شهریورماه امسال به شهر باباحیدر اعزام شد.

او اظهار داشت: ویزیت تخصصی۲۰ بیمار توسط روانپزشک، شناسایی ۹ بیمار جدید و تشکیل پرونده، مشاوره تخصصی روانشناسی۲۰ نفر، آموزش چهره به چهره فردی سلامت روان، مهارت‌های زندگی، پیشگیری از اعتیاد و فرزند پروری ۲۰ نفر، ارائه داروی مورد نیاز به صورت رایگان با همکاری شبکه بهداشت و درمان‌شهرستان فارسان از جمله اقدامات انجام شده از سوی بسیج جامعه پزشکی استان است.

غفاری ادامه داد: این تعداد بیمار با نوبت دهی قبلی و با فاصله زمانی در مرکز خدمات جامع سلامت باباحیدر حاضر شدند و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از خدمات مشاوره‌ای روانشناس و ویزیت رایگان توسط روانپزشک بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار