افتتاح ۱۷پروژه برق رسانی در عنبرآباد

صبح امروز باحضور جمعی از مسئولان ۱۷پروژه برق رسانی در شهرستان عنبرآباد با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، شادجو مدیر شرکت برق شهرستان عنبرآباد در  مراسم  افتتاح همزمان ۱۷ پروژه برق رسانی در عنبرآباد گفت: امروز پروژه نصب ترانس ۱۰۰ کاوا رفع افت ولتاژ و توسعه شبکه روستای حجت آباد با اعتباری بالغ بر ۲۵۸میلیون تومان به نمایندگی از ۱۷ طرح برق رسانی در عنبرآباد افتتاح شد.

او افزود:پروژه‌های برق رسانی عنبرآباد شامل رفع افت ولتاژ با نصب ۹ دستگاه ترانسفورماتور ۱۰۰ کاوا؛ تبدیل سیم به کابل فشار ضعیف با طول بیش از ۲۱هزار ۱۵۵متر و توسعه واصلاح فشار متوسط به طول ۹۵۱متر است.

شادجو اظهار داشت:برای این طرح‌ها بیش از ۵ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات شرکت توزیع برق جنوب استان صرف شده است  و با بهره برداری از این طرح‌ها حدود ۸۰۰خانوار از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

او عنوان کرد: این طرح‌ها نقش مهمی در پایداری شبکه ، رفع افت ولتاژ و توسعه خدمات رسانی در نقاط مختلف شهرستان برای مشترکان برق دارد و هدف اصلی از اجرای این طرح‌ها به حداقل رساندن مشکلات است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: برق رسانی ، ترانس برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار