دستگیری مردی که با ایستادن در وسط بزرگراه ترافیک ایجاد می کرد!

مردی که با ایستادن عمدی در وسط یک بزرگراه، ترافیک ایجاد می کرد دستگیر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس انگلیس یک شهروند اهل این کشور را که با ایستادن در وسط بزرگراهی در این کشور ایجاد ترافیک می‌کرد دستگیر کرد. «دوید همپسون» ۵۱ ساله که «مرد خاموش» لقب گرفته به دلیل آنکه در هنگام ایجاد ترافیک با رانندگان صحبت نمی‌کرد هیچ یک از آن‌ها هدف وی را از انجام این عمل نمی‌دانستند. او از سال ۲۰۱۴ بار‌ها با ایستادن در وسط نقطه در یک بزرگراه به مدت ۷ سال اقدام به ایجاد ترافیک عامدانه در «اسوان سی» می‌کرد.

او متهم به رفتار مجرمانه‌ای شده بود که وی را از انسداد هرگونه بزرگراه در انگلستان و ولز منع می‌کرد، با این حال همپسون به اتهامات وارده اهمیت چندانی نمی‌داد. همپسون در سال ۲۰۱۸ به دلیل مسدود کردن بزرگراه در همان نقطه به ۳ سال زندان محکوم شد. اما او مثل همیشه از ارائه توضیح یا گفتن هر چیزی که انگیزه اش از انجام این عمل را نشان دهد خودداری کرد.


بیشتر بخوانید


وی مشابه این عمل را در دسامبر سال ۲۰۲۰ انجام داد. او اکنون با اتهامات جنایی روبه رو شده است. در جلسه دادگاه اثبات شد که وی قادر به حرف زدن است، اما عامدانه از صحبت کردن در خیابان خودداری می‌کند. دادگاه دستور انجام مشاوره روانپزشکی داد، اما متهم از صحبت با پزشکان روانشناس خودداری کرد.

وسط اتوبان

با اینکه پاسخ به دو معما اینکه چرا او به طور مداوم تردد یک نقطه را مسدود می‌کند و چرا از صحبت در مورد آن خوددرای می‌کند مشخص نشده قرار است دادگاه بعدی محاکمه همپسون در تاریخ ۳۱ آگوست برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.