افتتاح دفتر خدمات پیشخوان دولت در کوهبنان

دومین دفتر خدمات پیشخوان دولت به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولان محلی در شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دومین دفتر خدمات پیشخوان دولت با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرماندهی انتظامی شهرستان کوهبنان و جمعی از مسئولان  به مناسبت هفته دولت در کوهبنان به بهره برداری رسید.

حسین سالاری فرماندار شهرستان کوهبنان در این مراسم، گفت: شهیدان رجایی و باهنر مجاهدانه خدمت کردند و خالصانه زیستند و تا آخرین لحظه که جان خود را فدا کردند، مجاهدانه خدمت کردند و امروز آن ها معیار و سنجشی هستند برای کسانی که می خواهند خدمت خالصانه انجام دهند.

او ابراز امیدواری کرد، در هفته دولت بتوانیم در مسیری که شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهیدانی که رفتند تا امروز عظمت و آزادی و امنیت ایران تامین باشد، حرکت کنیم.

سالاری افزود: باید خدمات مردم آسانتر شود که یکی از آنها همین دفتر های پیشخوان خدمات دولت است که تا پیش از این در شهرستان یک دفتر وجود داشت که باعث ازدحام جمعیت به ویژه در ایام کرونا شده بود.

او بیان داشت: با پیگیری هایی که از داره کل فناوری استان و در سطح شهرستان، انجام شد مجوز دومین دفتر خدمات پیشخوان دولت، برای شهرستان کوهبنان اخذ شد و خوشبختانه امروز این دفتر افتتاح شد.

سالاری تصریح کرد: دفتر دیگری هم در کوهبنان و بخش طغرالجرد در حال پیگیری است که امیدواریم به سر انجام برسد تا علاوه بر ایجاد اشتغال برای تعدادی از جوانان، خدمات رسانی مردم نیز آسانتر شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار