پیام‌های دریافتی در هشتم شهریورماه؛

گلایه شهروندان از عدم استخدام افراد با کارت معافیت پزشکی تا اعتراض به اولویت بندی دریافت واکسن کرونا

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۸ شهریور در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام‌ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ هشتم شهریورماه، در ادامه قابل مشاهده است.


با سلام و عرض ادب، من یک مهندس عضو نظام مهندسی هستم متولد ۶۲ که یک کارگاه صنعتی تولیدی با ۴۰ نفر کارگر دارم، نه من توانستم واکسن بزنم نه کارگران کارگاهیم. هر کسی زورش میرسد مثل سایپا و ایران خودرو همه مهندسین اداریشان را هم واکسن می‌زنند، سوال من این است که ما وسط کار کارگاهی و کارگری و پیمانکاری و تولیدی هستیم واجب‌تر هستیم یا پرسنل پشت میز نشین سایپا و بازار سرمایه و دانشجوی دانشگاه! واقعا خواهش می‌کنم این ترتیب واکسیناسیون را بررسی بفرمایید.


سلام. شنیده‌ها حاکی از آن است که نظام مهندسی استان گیلان اقدام به تعرفه جدید نقشه‌های ساختمانی نموده است و همه ساله از سوی هیئت مدیره این تصمیم گرفته می‌شود و به مراکز جهت اجرا ابلاغ می‌گردد حال با توجه به اینکه این تصمیم برای قشر آسیب پذیر بخصوص روستایی دارای بار مالی بوده و یک روستایی جهت ساخت پارکینگ و انباری به انضمام نقشه ساختمانی می‌بایست هزینه زیربنایی بالای ۱۰۰ متر را بپردازد که از ۵ میلیون به ۳۰ میلیون اضافه می‌گردد و به همین خاطر در آتیه با مشکل رکود و تخلف ساختمانی در روستا‌ها مواجه میگردیم.نظر به اینکه در تعرفه جدید لا اقل ۳۰ تا ۴۰ درصد احتمالی هزینه‌های تعرفه بیشتر خواهد شد که ساخت و ساز را برای قشر ضعیف جامعه بخصوص روستا‌ها سخت‌تر خواهد کرد. فلذا از استاندار محترم و معاونت محترم عمرانی استانداری و فرمانداران محترم عاجزانه تقاضا مندیم که جهت حمایت از قشر روستایی اقدام پیشگیرانه‌ای بنمایند.


سلام. چند روزی است که خطوط ایرانسل و رایتل در شهرستان کوهرنگ قطع است؟ لطفا پیگیری بفرمایید.


سلام خسته نباشید تو را به خدا پیگیری کنید که چرا افرادی که معافیت پزشکی دارند را هیچ شرکتی ثبت نام نمی‌کند مگر دست خودمان بوده خدا این مشکل را داده پس چرا فرق می‌گذارند.


لطفا تاکسی‌های فرسوده طرح تعویض شامل افزایش قیمت نباشند با این شرایط کرونا درآمدی نداریم چند ساله تاکسی ام فرسوده است پولش را نداشتم عوض کنم، چون تا پولی تهیه می‌کردم افزایش قیمت می‌خورد با هزار جور قرض مرداد ثبت نام کردم، چون اطمینان داشتم رئیس جمهور عزیزمان نمی‌گذارد بیش از این درحقمان اجحاف شود ۷۰ سال دارم خواهش می‌کنم قیمت‌ها را افزایش ندهید توان پرداخت قسط وام و پیش پرداخت بیش از این راندارم.


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
سلام ، برخی از روستاهای مرکزی برزاوند شهرستان اردستان اصفهان از آب تصفیه شده شبکه استانی بهر ه مند نشده لطفا دراین زمینه هم رسیدگی و پی گیری گردد. با تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
خبرنگاران گرامی لطفا در مورد مزاحمت های کسبه مرکز خرید نصر در گیشا در تهران هم گزارش تهیه کنید. مشکل اینجاست، اینجا اصلا جای پارک نیست، مردم و کسبه دایم میایند داخل پیاده رو و ورودی پارکینگ خونه مردم پارک می کنند. حتی داخل منزل شخصی مردم هم پارک می کنند. اینقدر موتور پارک نمیشه از پیاده رو استفاده کرد. به راهور گزارش دادیم رسیدگی نمیشه. همین چند روز پیش یک ماشین ورودی پارکینگ یک خونه را 3 ساعت مسدود کرده بود چند بار زنگ زدیم 110 و 197 هیچ کاری نکردند مامور نیامد و آخر یارو ماشینشون برداشت، درگیری هم شد. بازرسی ناجا گفت جریمه شده. هزار با به بازرسی گفتیم جرثقیل بفرست. از طرفی میله که میزارید سد معبر شهرداری میاد سریع ور میداره و میگه مزاحم هستید. سوال اینجاست دستفروشان سد معبر نیستند، این مغازه دارها که تو پیاده رو بار خالی میکنند سد معبر نیستند، فقط یک میله که نزاره ملت تو پیاده رو پارک کنند سد معبره. خداییش اینها فساد رو هم رو سفید کردن، هر چی شکایت می کنیم نه راهور و نه شهرداری رسیدگی نمیکنه. شهرداری میگه به ما چه، راهور میگه نیرو نداریم.خواهشن یک گزارش تهییه کنید و پیگیری کنید. به خدا این کسبه دیوانه کردم. هر روز اینجا شده پاتوق ارازل و اوباش، باز هم نیروی انتظامی کاری نمی کنه. هر روز اینجا مشکل داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
سلام ، لطفا درخصوص رفع مشکلات وموانع و امکانات مناطق روستایی هم بیشتر رسیدگی و پی گیری گردد.. باتشکر
آخرین اخبار