ثبت ۱۰ فوتی جدید در بوشهر/ نوجوان ۱۴ ساله قربانی کرونا شد

۱۰ نفر به تعداد قربانیان کرونا در استان بوشهر افزوده شد که یکی از آن‎‌ها نوجوانی ۱۴ ساله است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: امروز ۱۰ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان ثبت شد، شامل ۵ مرد۸۰، ۷۳، ۶۷، ۳۶ و ۱۴ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، کلیوی، ذهنی، سرطان فشارخون و دیابت، ۲ مرد ۷۲ و ۴۶ ساله بدون سابقه بیماری، ۲ زن ۶۸ و ۵۸ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای کلیوی، فشارخون و دیابت و یک زن ۳۶ ساله بدون سابقه بیماری.

او همچنین تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را ۶۴۱ نفر اعلام کرد و افزود:۱۲۳ نفر از این بیماران در ۲۴ ساعت گذشته وارد این بخش‌ها شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۵۷ نفر به کرونا قطعی است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ۷۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، ادامه داد: از این تعداد، ۳۴ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۱۳۶ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۱۸ نفر به کرونا مبتلا بوده‌اند.


بیشتر بخوانید


او گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۸۰ هزار و ۵۲۹ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند و هزار و ۸۰۴ نفر هم به همین علت جان باخته‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.