مسوول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی:

مهلت ارسال آثار هنری به سوگواره «۷۲ بغض بوم» ۱۰ شهریور است

مسوول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی گفت:آخرین مهلت ارسال آثار به چهاردهمین سوگواره هنر‌های تجسمی ۷۲ بغض بوم این استان ۱۰ شهریور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مینا نیک‌رزم مسوول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه این سوگواره به صورت مجازی و منطقه‌ای برگزار می‌شود گفت:در این سوگواره هنرمندان استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، زنجان و اردبیل شرکت می‌کنند.

اوافزود: این سوگواره در ۲ بخش نقاشی و خوشنویسی با موضوعات جلوه‌های ایثار، شجاعت و غیرت یاران امام حسین (ع) در روز عاشورا در بخش نقاشی و فقرات زیارت عاشورا در بخش خوشنویسی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه هنرمندان می‌توانند آثاری که در یک سال اخیر تولید کرده‌اند را به این سوگواره ارسال کنندگفت: تکنیک تولید آثار در بخش نقاشی آزاد بوده و ابعاد اثر حداقل ۵۰ * ۷۰ سانتی متر و حداکثر ۷۰ * ۱۰۰ سانتی‌متر و کادر مربع نیز بلامانع است.

مسوول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه بخش خوشنویسی این سوگواره نیز در رشته‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق و خطوط عربی برگزار می‌شود، ادامه داد: جوایز این سوگواره برای نفر اول لوح قدردانی و مبلغ ۲۰ میلیون ریال، نفر دوم لوح قدردانی و مبلغ ۱۵ میلیون ریال، نفر سوم لوح قدردانی و مبلغ ۱۰ میلیون ریال است و در هر رشته به ۲ اثر برگزیده (غیر رقابتی) لوح قدردانی و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال اهدا می‌شود.

نیک‌رزم یادآوری کرد: علاقه‌مندان می‌توانند فایل آثار خود را به همراه مشخصات کامل از طریق آدرس artabriz@yahoo.com ارسال کنند و در صورت هرگونه سئوال به وب سایت حوزه هنری استان به نشانی artabriz.ir مراجعه یا با شماره تلفن ۳۵۵۵۲۵۵۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوزه هنری ، هنرمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.