فرمانده انتظامی استان ایلام اعلام کرد؛

کشف مرغ زنده قاچاق در ایلام

سردار القاصی مهر از کشف بیش از ۱۰ تن مرغ زنده قاچاق در شهرستان ایلام خبر داد.

سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفتت: در راستای طرح جلوگیری از قاچاق مرغ، برخورد با قاچاقچیان و افراد سودجو و کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان بدره در راستای اجرای این طرح در مسیر‌های مواصلاتی شهرستان، حین کنترل خودرو‌های عبوری ۲ دستگاه کامیونت را جهت بررسی بیشتر متوقف و در بازرسی از این خودرو‌ها مقدار ۷ تن و ۷۰۰ کیلو گرم مرغ زنده قاچاق و فاقد مدارک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: در عملیات دیگر ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی پل سیمره شهرستان هلیلان یک دستگاه کامیونت ایسوزو را متوقف و در بررسی از این خودرو مقدار ۲ تن و ۹۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق کشف شد.

او با اشاره به اینکه ارزش این محموله‌های قاچاق توسط کارشناسان ۳ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال ارزش گذاری شده است، بیان کرد: در این زمینه بار خودرو‌ها جهت توزیع در بازار تحویل مراجع ذیربط و خودرو‌ها روانه پارکینگ و راننده آن‌ها پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.