همزمان با هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح ۱۰ پروژه گازرسانی در روستاهای مریوان

معاون بهره برداری شرکت گاز کردستان گفت: به مناسبت هفته دولت پروژه گازرسانی به ۲ روستا و ۸ واحد صنعتی با اعتبار بیش از 20 میلیارد ریال افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمد گرشاسبی معاون بهره برداری شرکت گاز کردستان  ضمن اشاره به تسریع روند گازرسانی و افزایش ضریب نفوذ گازدر روستا‌های استان، گفت: پس از گسترش بسیار مناسب ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری و روستایی استان، برنامه استراتژیک شرکت گاز استان کردستان تحت پوشش قرار دادن صنایع فعال است.

گرشاسبی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته مبارک دولت، پروژه گازرسانی به ۲ روستا و ۸ واحد تولیدی و صنعتی افتتاح می‌گردد که برای اتمام این پروژه‌ها بیش از ۱۰ هزار و ۲۰۰ متر شبکه گذاری صورت گرقته است.

او  تعداد علمک‌های نصب شده را ۹۴ مورد ذکر کرد و افزود:  این تعداد علمک ۱۰۰ خانوار در ۲ روستای چویین و پیرخضران را تحت پوشش گاز طبیعی قرار می‌دهد.

معاون بهره برداری شرکت گاز کردستان هزینه گازرسانی به ۱۰ پروزه گازرسانی شده را فقط در بخش اجراء و خرید کالا ۲۰ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال اعلام کرد.

گرشاسبی اشاره‌ای به پروژه مقاوم سازی و محوطه سازی ایستگاه سی جی اس مریوان داشتند که به مناسبت هفته دولت عملیات اجرایی آغاز و پیش بینی می‌گردد ۱۳ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال هزینه در بر داشته باشد.

 با گازدار شدن این ۲ روستا تعداد روستا‌های گازدار شهرستان مریوان به ۱۱۵ مورد افزایش یافت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.