سخنگوی باشگاه شهر خودرو: جذب سرمربی جدید همراه با حامی مالی صحت ندارد

پلاسچی سخنگوی باشگاه شهر خودرو درباره وضعیت سرمربی جدید این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

غلامحسین پلاسچی معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه شهر خودرو  در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه گفته می‌شود سرمربی جدید باید حامی مالی بیاورد، اظهار کرد: بعضی‌ها شیطنت می‌کنند. این موضوع صحت ندارد. سرمربی هدایت تیم را برعهده دارد و سایر مسائل برعهده مدیریت باشگاه است.

او ادامه داد: ما باید خودمان دست به جیب شویم و توانایی اداره باشگاه شهر خودرو را داشته باشیم. البته شاید برخی از افراد در میانه راه پیشنهاد دهند تا حامی مالی باشگاه شهر خودرو شوند. ما برنامه ریزی و بودجه را تعیین کرده ایم.

سرمربی جدید شهر خودرو امروز معرفی می شود 

پلاسچی درباره زمان انتخاب سرمربی تیم شهر خودرو بیان کرد: سرمربی جدید تیم تا پایان وقت اداری امروز معرفی می‌شود و اگر این اتفاق رخ ندهد تا فردا نام سرمربی را اعلام می‌کنیم. من از مسئولان استان خراسان رضوی تشکر می‌کنم که کمک کردند و پای کار ایستادند.  

معاون اجرایی باشگاه شهر خودرو درباره گزینه‌های هدایت این تیم مشهدی گفت: ما با چند گزینه برای هدایت تیم شهر خودرو صحبت کردیم، اما با رسول خطیبی مذاکره‌ای نداشته ایم. البته مهدی رحمتی اولویت ما است، اما او تاکنون به ما جواب نداده است.

مهدی رحمتی هنوز پاسخی نداده است 

او افزود: ما از رحمتی دعوت کردیم که برای مذاکره به باشگاه شهر خودرو بیاید، اما او تاکنون پاسخ ما را نداده است. البته ما نمی‌توانیم منتظر یک نفر باشیم، اما براساس احترام به رحمتی از این مربی دعوت کردیم. امیدوارم قبل از انتخاب سرمربی جدید، رحمتی جواب ما را بدهد.

پلاسچی گفت: ما با چند بازیکن مذاکره کرده ایم و منتظر هستیم تا سرمربی جدید بیاد تا در صورت تایید با این بازیکنان قرارداد ببندیم. علاوه بر این، با بازیکنان خارجی هم صحبت کرده ایم و در چارچوب قوانین نقل و انتقالات تیم شهر خودرو را می‌بندیم. در تیم ما زلزله رخ داده و خیلی آسیب دیده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار