فرمانده سپاه عاشورا:

سپاه عاشورا ۴۰۰ میلیارد تومان بسته معیشتی توزیع کرده است

 فرمانده سپاه عاشورا  گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و آذربایجان‌شرقی مجموعه‌های تحت مدیریت سپاه در استان بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان بسته معیشتی بین اقشار نیازمند توزیع کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا  در جلسه هماهنگی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)   بسته‌های معیشتی را شامل غذای گرم، اقلام غذایی خشک، لوازم التحریر و سایر خدمات آموزشی و نیز بسته‌های بهداشتی برشمرد که در طول ۲ سال اخیر در راستای اقدامات حمایتی از اقشار آسیب پذیر توسط قرارگاه امام حسن مجتبی سپاه عاشورا به انجام رسیده است.

او  با تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی برای مقابله با گسترش ویروس کرونا با همه توان در میدان هستند، افزود: در حال حاضر دغدغه اصلی کشور و به تبع در آذربایجان شرقی بحث مربوط به کرونا است و لازم است همه دستگاه‌ها با تمام توان برای مقابله با آن وارد عرصه شوند.

سردار خرم اظهار کرد: بر همین اساس و در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و حمایت از اقشار ضعیف جامعه، تهیه لوازم التحریر و تبلت برای بهره مندی دانش آموزان از دیگر برنامه‌های مهم پیش روی سپاه عاشورا خواهد بود.

او اضافه کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی و افزایش مراکز واکسیناسیون در تمامی شهر‌های آذربایجان شرقیی جزو برنامه‌های اولویت دار اخیر سپاه عاشورا و بسیج تبریز بوده است که با تمام توان و تا بهبود وضعیت کنونی کرونا تداوم داشته و بسیجیان تا فروکش کردن زبانه‌های جدید کرونا در صحنه خواهند بود.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: با توجه به آغاز پیک پنجم کرونا و حمایت از مشاغل، خانواده‌ها و دیگر اقشار آسیب دیده از این بیماری، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) جلسات منظمی را ترتیب داده و به بررسی این مشکلات و حمایت از این قشر برنامه ریزی می‌کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.