جولان کرونا با ابتلای روزانه بیش از هزار نفر در استان همدان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طی شبانه روز گذشته هزار و ۴۹ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در استان داشتیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در مجموع با یک هزار و ۴۹ مورد جدید تعداد بیماران سرپایی مثبت از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون به ۶۸ هزار و ۱۸ نفر و بیماران بستری مثبت به ۲۳ هزار و ۸۸۹ رسیده است.

او با بیان اینکه با از دست رفتن ۳ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، آمار درگذشتگان از کوید ۱۹ از ابتدای همه گیری تاکنون به ۲ هزار و ۵۷۰ نفر رسید، افزود: دیروز تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علایم تنفسی مشکوک به کرونا یک هزار و ۸۲۰ مورد بود که ۲۷۴ نفر از مراجعان در بخش عادی و ۲۳ بیمار در بخش آی. سی. یو بستری هستند.

طاهری درباره آخرین آمار بستری بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز افزود: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۱۹۳، بهار یک هزار و ۲۱۲، تویسرکان یک هزار و ۳۴۰، رزن ۹۶۸، درگزین ۳۲۵، فامنین ۳۶۲ و کبودراهنگ یک هزار و ۲۳۶ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همچنین تاکنون ۴ هزار و ۵۶۱ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۹۳۴ نفر در نهاوند و ۹ هزار و ۲۵۶ نفر نیز در شهرستان همدان و خارج از استان ۵۲۸ مورد مثبت گزارش شده است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.