وزیر بهداشت وضعیت بیماران کرونایی مشهد را بررسی کرد

وزیر بهداشت پنجشنبه شب در بازدید از بیمارستان امام رضا(ع) مشهد، روند درمان و خدمات رسانی به بیماران کرونایی در مشهد را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از اورژانس عدالتیان بیمارستان امام رضا (ع) مشهد، که با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد با اطلاع از شرایط و تعداد بیماران بستری و سرپایی، از اقدامات انجام شده و تلاش‌های مدافعان سلامت در خراسان رضوی قدردانی کرد.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین با اشاره به حضور زائران بارگاه منور رضوی از مناطق مختلف کشور و جهان در مشهد گفت: سرانه‌های بهداشتی و درمانی کلانشهر مشهد مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 او افزود: تقویت عدالت در سلامت و گسترش خدمات پیشگیری و بهداشتی از برنامه‌های دارای اولویت وزارت بهداشت محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه بهداشت و پیشگیری از بیماری یکی از مهمترین راهکار‌ها در ارتقای سلامت جامعه به شمار می‌رود، ادامه داد: به همین جهت، تقویت و تجهیز ساختار‌های بهداشتی، گسترش و تقویت خانه‌های بهداشت، نظام شبکه و توجه به برنامه پزشک خانواده از جمله برنامه‌هایی است که پیگیری خواهد شد.

عین اللهی تقویت نظام ارجاع و سلامت الکترونیک را از دیگر برنامه‌های وزارت بهداشت برشمرد و بیان کرد: توجه و رسیدگی به مناطق کم برخوردار و محرومیت زدایی از مهمترین برنامه‌هایی است در وزارت بهداشت دنبال خواهد شد و امیدواریم با این برنامه‌ها بتوان از مشکلاتی که در حوزه درمان وجود دارد جلوگیری نمود.

وزیر بهداشت در سفر چند ساعته خود به مشهد مقدس پنجشنبه شب این شهر را به مقصد تهران ترک کرد.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.