افزایش اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان خاتم

فرماندار شهرستان خاتم از افزایش ۶۲ درصدی اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جواد میربهبودی فرماندار شهرستان خاتم در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور صادقیان معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار، حسینی پور رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و رؤسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان به منظور بررسی و توزیع اعتبارات امسال برگزار شد،گفت: اعتبارات کمیته برنامه ریزی این شهرستان  ۶۲ درصد افزایش یافته است.

او با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا و قابل اتمام در اولویت دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد، گفت: سال گذشته علیرغم تنگناها، کمبود‌ها پروژه‌های خوبی در شهرستان اجرا شده و از مجموع اعتبارات شهرستان حدود  ۵۰ درصد تخصیص یافته که امسال  با پیگیری‌های مستمر مسئولان دستگاه‌های اجرایی اعتبارات به موقع جذب و پروژه‌های نیمه تمام تکمیل شود.  

او با اشاره به افزایش ۶۲ درصدی اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان، گفت:  از مجموع اعتبار ۳۹۰ میلیارد ریال در سال جاری بیش از ۲۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات سه درصد نفت و گاز، مالیات بر ارزش افزوده، ۱۰۵ میلیارد ریال از محل قانون متوازن و ۴۱ میلیارد ریال از محل اعتبار تملک دارایی استانی به پروژه‌های عمرانی در بخش‌های مختلف  اختصاص یافته است.

فرماندار خاتم با تاکید بر اینکه کمیته برنامه‌ریزی تعیین کننده خط‌مشی و سند تدبیر، توسعه و نقشه راه شهرستان است، افزود: تمام مدیران ارگان‌ها و دستگاه‌های مرتبط باید به منظور تحقق برنامه‌های این کمیته و جذب اعتبارات ابلاغی تلاش کنند.

میربهبودی اولویت‌بندی را یکی از نکات مهم برای حل مشکلات شهرستان دانست و بیان کرد: مدیران باید با در نظر گرفتن انتظارات جامعه، برنامه‌ریزی را براساس حل مشکلات مردم در حوزه‌های موجود انجام دهند.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.