شیرانی مطرح کرد؛

تقویت روحیه امیدآفرینی در کشور ضروری است

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد گفت: تقویت روحیه امیدآفرینی و کارآمدی در کشور در زمان اوج بیماری کووید_۱۹، ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد اظهار داشت: کشور‌های زیادی اطلاعات شفافی از روند و وضعیت شیوع بیماری کووید_۱۹، ارائه ندادند، اما ایران اطلاعات جامع و شفافی در این بخش ارائه کرد.

او افزود: تقویت روحیه امیدآفرینی و کارآمدی در کشور در اوج بیماری کووید-۱۹، ضروری است.


بیشتر بخوانید


شیرانی اضافه کرد: رفتار نجیبانه و فداکارانه مردم و فعالان کادر سلامت، بهداشت و درمان سرمایه بزرگ‌تری از زیرساخت، امکانات و تجهیزات به‌شمار می‌رود و این در حالی است که در اوج بیماری کرونا سعی شده که خدمات سلامت بدون هیچ‌گونه تبعیض، به‌صورت سریع و ارزان به تمامی مردم ارائه شود.

او اظهار داشت: افتتاح و راه‌اندازی ساختمان شبکه بهداشت و درمان و مرکز جامع سلامت شهرک ابوذر شهرستان سامان، از اقدامات مهم هفته سلامت امسال در این شهرستان است.

شیرانی تصریح کرد: با تلاش‌های انجام شده، عملیات اجرایی احداث پلی‌کلینیک تخصصی سامان به‌عنوان یکی از طرح‌های مهم کشور آغاز شده است.

او ادامه داد: محمدعلی درخشان یکی از خیران شهر هوره در شهرستان سامان طرح مرکز جامع سلامت هوره را با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی، یک‌هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا و نیاز اعتباری ۶۰ میلیارد ریال از دانشکاه علوم‌پزشکی شهرکرد تحویل گرفت و در کمتر از یک‌سال این طرح را تکمیل کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار