دادستان عمومی و انقلاب تکاب:

برخورد قضایی با تخلف‌های زیست محیطی معادن تکاب انجام می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب تکاب گفت: تخلف‌های زیست محیطی و بهداشتی معادن سنگ این شهرستان به دقت بررسی، پایش و در صورت لزوم با برخورد‌های قضایی روبرو خواهدشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ابراهیم بابامرادی در بازدید از معادن سنگ تکاب با بیان اینکه در برخورد با مشکلات زیست محیطی فعالیت‌های معدنی کوتاهی صورت نخواهد گرفت، افزود: با تصمیم‌هایی که در شورای حفظ حقوق بیت المال آذربایجان‌غربی گرفته شده و در راستای حفظ حقوق عامه مردم منطقه، اجازه کوچک‌ترین تخلفی را نخواهیم داد و امنیت بهداشتی و سلامت مردم در فعالیت‌های معدنی اولویت دستگاه قضایی است.

وی بیان کرد: پایش فعالیت معادن در محدوده پروانه صادر شده، رعایت مسائل بهداشتی و زیست محیطی منطقه، بررسی میزان تخریب یا تصرف اراضی ملی در دستور کار جدی ما قراردارد.

دادستان عمومی و انقلاب تکاب اظهارداشت: الزامات قانونی و پرداخت حقوق دولتی معادن باید به‌طور حتم انجام شود و در هر معدنی که تخلف زیست محیطی و یا نقض قانون ملاحظه شود برخورد قانونی و قضایی خواهدشد.

دادستان عمومی و انقلاب تکاب ادامه‌داد: در راستای اجرایی نمودن مصوبه‌های شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری استان که در جریان سفر دکتر عتباتی رئیس کل دادگستری استان به تکاب به تصویب رسیده بود، بازدید میدانی از فعالیت‌های معادن تکاب آغاز شده و ادامه خواهدیافت.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.