کمبود تخت آی سی یو معضل جدید در بیمارستان‌های آمریکا

با افزایش چشمگیر بیماران کرونایی و کمبود تجهیزات بیمارستانی در چندین ایالت آمریکا، این کشور با بحرانی جدید دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری اکسیوس، بیش از ۷۷ درصد تخت‌های آی سی یو در بیمارستان‌های آمریکا با بیماران بدخیم کرونایی که تقریباً هیچ کدامشان واکسینه نشده اند، پر شده است.

علاوه بر شمار بالای بیماران کرونایی در آمریکا، بیشتر بیمارستان‌ها در ایالات این کشور با کمبود کارکنان و خستگی شدید نیرو‌های کادر درمان روبرو هستند که این امر بدون شک اوضاع را وخیم‌تر می‌کند. این وضعیت که قابل پیشگیری بود، اکنون به بحرانی جدی بدل شده است.

مقامات ایالات آرکانزاس و آلاباما گفتند این هفته تمامی تخت‌های آی سی یو موجود در این ایالات به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

فرماندار کنتاکی نیز گفت: بستری شدن بیماران کرونایی باعث می‌شود برخی از بیمارستان‌ها مجبور شوند فضای کنونی را تغییر و فضای بیشتری به بیماران کرونایی اختصاص دهند.

در ایالت فلوریدا، ۹۴ درصد تخت‌های آی سی یو پر شده اند. نزدیک به ۵۰ بیمارستان کمبود شدید نیروی انسانی را گزارش کرده اند و ۶۰ بیمارستان دیگر نیز پیش بینی کرده اند که تا پایان هفته، با بحران کمبود نیروی انسانی روبرو خواهند شد.

کمبود تخت‌ آی سی یو معضل جدید در بیمارستان های آمریکا+جدول

درصد استفاده از تخت آی سی یو در ایالات آمریکا

هفته گذشته نشریه فوربز گزارش داد که ممکن است بیمارستان‌های شمال تگزاس، بیماران واکسینه شده را بر بیماران واکسینه نشده ترجیح دهند. تخت‌های آی سی یو در ایالات آیداهو، نوادا و ایلینوی نیز در حال تکمیل هستند.

نیک وینزانت، تحلیلگر ارشد تحقیقاتی شرکت بیمه، دیروز گزارش جدیدی را منتشر کرد که میزان آمادگی ایالت‌ها را اندازه گیری می‌کند. براساس این گزارش، او با اشاره به کمبود تخت‌های آی سی یو  گفت: "ما یک سیستم بهداشتی داریم که به سقف امکاناتش رسیده و کارکنانش برای بقا مبارزه می‌کنند".

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار