رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم عنوان کرد؛

عیوضی چهارمین نماینده ورزش قم در پارالمپیک ۲۰۲۱

پیروز منش گفت: رضا عیوضی به عنوان چهارمین نماینده قم سهمیه حضور در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۱ را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محمد پیروزمنش رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم، عنوان کرد: بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های ۲۰۲۱ پارالمپیک توکیو، از امروز رسما شاهد آغاز این بازی‌ها با انجام چند رقابت در رشته‌های تیمی خواهیم بود و ملی‌پوشان و نماینده‌های ورزش جانبازان و معلولین استان قم نیز به میدان می‌روند.

رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم عنوان کرد: این دوره از بازی‌های پارالمپیک در کشور ژاپن با افزایش سهمیه‌های ورزش استان قم نیز همراه بود و چهار ورزشکار در دو رشته بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته از قم در این رویداد بزرگ به میدان می‌روند، در حالی که ما در دوره قبل که میزبان آن برزیل بود دو نماینده داشتیم.

پیروز منش افزود: در دوره قبل حسین گلستانی در رشته والیبال نشسته یکی از نماینده‌های قم بود که به همراه تیم ملی به مقام قهرمانی بازی‌ها دست یافت و مدال طلا را به ارمغان آورد و در رشته بسکتبال با ویلچر محمد محمدنژاد به نمایندگی از ورزش قم به میدان رفت.

رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم یادآورشد: در این دوره از بازی‌ها علاوه بر گلستانی و محمدنژاد، شاهد حضور سیدحسین حسینی‌جد دیگر ملی‌پوش والیبال نشسته استان قم در ترکیب تیم ملی هستیم و در رشته بسکتبال با ویلچر نیز رضا عیوضی در آخرین لحظات توسط کادر فنی به تیم ملی ملحق شد و مجوز حضور در توکیو ۲۰۲۱ را به دست آورد.

رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم بیان کرد: قم در ورزش جانبازان و معلولین ظرفیت بسیار خوب و قابل توجهی دارد و همان‌گونه که می‌بینید در بزرگترین رویداد ورزشی جهان دارای نماینده هستیم، بنابراین اگر این حوزه بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، قطعا در دیگر میادین نیز شاهد درخشش ورزشکاران معلول خواهیم بود.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار