استاندار کردستان در پیامی هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت

استاندار کردستان در پیامی هفتە دولت و روز کارمند را به تمام دولتمردان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در استان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  بهمن مرادنیا استاندار کردستان در پیامی  هفته دولت و  روز کارمند را به تمام دولتمردان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در استان تبریک گفت. در متن پیام آمده است:« فرا رسیدن هفتە دولت فرصتی است برای ارزیابی عملکرد‌ها و تجلیل از کسانی کە با الگو قرار دادن شخصیت‌های بزرگی همچون شهیدان رجایی و باهنر راە خدمت بە خلق را پیش گرفتە و در راە سربلندی کشور عزیزمان و برای ارتقای سیستم اداری و کارآمدی بیشتر آن تلاش می‌کنند.

همە دولت‌ها از بدو انقلاب تاکنون بە فراخور توان، اعتبارات و امکانات موجود برای اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی و ایجاد رضایتمندی در مردم کە صاحبان اصلی کشور هستند قدم برداشتە اند و با در نظر گرفتن همە محدودیت‌ها و تحریم‌هایی کە کم و بیش توسط دشمنان بر مردم، نظام و کشور از آغاز انقلاب تاکنون اعمال شدە کار‌های بسیار بزرگی را بە سرانجام رساندە اند.

لازم است همە مدیران و کارمندان شاغل در ادارات و سازمان‌های دولتی با الگو قرار دادن منش و روش شهیدان رجایی و باهنر در جهت کارآمدی بیشتر نظام اداری قدم برداشته و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای حل مشکلات کشور تلاش دو چندان را سرلوحە اقدامات خود قرار دهند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطرە شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهدای عزیز میهمن اسلامی، فرارسیدن هفتە دولت و روز کارمند را تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم حضرت حق، توفیق خدمتگزاری بیشتر بە مردم و کشور بر همگان و خصوصا کارمندان زحمتکش و خدوم در دستگاه‌ها و سازمان‌ها دولتی را عرضە بدارد. »

دوم تا هشتم شهریور ماه مصادف با شهادت مظلومانه ۲ شخصیت فداکار انقلاب، محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.