راه‌اندازی مرکز خدمات سرپایی بیماران کرونایی در زبرخان

فرماندار زبرخان گفت: مرکز خدمات سرپایی بیماران کرونایی با ظرفیت ۲۰ تخت در این شهرستان راه اندازی می‌شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید یحیی سلیمانی، فرماندار زبرخان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت گفت: مرکز خدمات سرپایی بیماران کرونایی با ظرفیت ۲۰ تخت در شهرستان زبرخان راه اندازی می‌شود.


او افزود: در شهرستان ۳۴۰ میلیارد ریال پروژه را در هفته دولت به بهره برداری رساندیم.


فرماندار زبرخان ادامه داد: پایش تصویری در چهار شهر شهرستان اجرا شده است و به زودی مرکز مانیتورینگ کل شهرستان راه اندازی خواهد شد.


 سلیمانی بیان کرد: به منظور استفاده بهینه از منابع، استقلال اتحادیه‌ها در دستور کار قرار گرفت و تا کنون هشت اتحادیه کار‌های اداری مستقل شده اند.


او تصریح کرد: از ابتدای اسفند ۹۸، هزار و ۵۵ مورد بستری که ۸۲۹ نفر ترخیص شدند، ۱۰۰ فوتی قطعی و ۶۶ فوتی مشکوک به کرونا تا این لحظه در شهرستان زبرخان ثبت شده است و همچنین سه هزار و ۱۴۲ مورد آزمایش مثبت و چهار هزار و ۴۶۷ آزمایش منفی در شهرستان انجام شده است.

فرماندار زبرخان تاکید کرد: با توجه به صنعتی بودن شهرستان و اشتغال حدود پنج هزار نفر در این شهرستان واکسیناسیون کارکنان در دستور کار قرار گرفت و تاکنون دو هزار واکسن در شهرک صنعتی خیام تزریق شده است که در بین شهرک‌های صنعتی استان پیشرو هستیم و تمام کارکنان شهرک صنعتی تا شهریور ماه واکسینه خواهند شد.


سلیمانی اظهار کرد: مرکز خدمات سرپایی بیماران کرونایی در شهرستان آغاز به کار کرد و بیماران می‌توانند برای تزریق رمدسیویر به این مرکز مراجعه کنند.


انتهای پیام//ر.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.