استاندار ایلام:

امنیت از اساسی‌ترین نیاز‌های هر جامعه محسوب می‌شود

نوذری با تقدیر از تلاش‌های خستگی ناپذیر، مخلصانه و شبانه روزی پلیس در برقراری نظم و امنیت، نقش محوری نیروی انتظامی در حفظ امنیت اجتماعی را بی بدیل و حائز اهمیت دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد نوذری استاندار ایلام در جلسه با فرمانده انتظامی استان، که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، گفت: مقوله امنیت زیر بنای توسعه، پیشرفت و شکوفایی کشور و از اساسی‌ترین نیاز‌های هر جامعه محسوب می‌شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه امروز مأموریت‌های نیروی انتظامی در تمامی سطح جامعه و زندگی مردم اثرگذار است، اظهار کرد: تولید امنیت یک امر مشارکتی است و همه آحاد و اقشار مختلف جامعه در تولید امنیت سهیم هستند.

 نوذری مطرح کرد: نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات کارنامه درخشانی از خود ارائه کرد و همگان شاهد بودند که علی رغم تمامی توطئه‌های دشمنان، با حضور فعال و جهادی پلیس، مردم عزیز و انقلابی در فضایی سالم و توأم با امنیت و آرامش در انتخابات شرکت کردند.

او با بیان اینکه نیروی انتظامی نماد نظم و امنیت در جامعه است، گفت: هر جا که نظم و آرامش باشد قطعا پلیس در آنجا نقش آفرینی کرده و حضور اثربخش داشته است.

استاندار ایلام ادامه داد: نیروی انتظامی که در بحران‌های گذشته همچون سیل و زلزله با تمام وجود پای کار بوده و ثابت کرده آماده دفاع از آرامش جامعه در شرایط مختلف است، در بحث پیشگیری از شیوع بیماری کرونا نیز از همان روز‌های ابتدایی شیوع کرونا، طرح‌های هدفمندی را برای حفظ سلامت عمومی اجرا کرده است.

نوذری با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم با پلیس در تولید و حفظ نظم و امنیت اجتماعی، افزود: مشارکت مردم با نیروی انتظامی ضرورتی اجتناب ناپذیر در توسعه امنیت اجتماعی و پیشگیری اثربخش از جرائم و آسیب‌های اجتماعی است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.