بروزرسانی اپل، باعث قطع اتصال تلفن همراه کاربران شد

بعد از هشدار اپل به کاربران مبنی بر بروزرسانی گوشی هوشمند خود مشکلاتی برای کاربران ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا،  اپل در ماه جولای، با یک گزارش امنیتی جدی روبرو شد؛ که در صدد برطرف کردن آن به کاربران خود اعلام کرد گوشی خود را بروزرسانی کنند. اگرچه این بروزرسانی باعث شد تا افراد ناشناس نتوانند قفل این گوشی را بازکنند، اما  این بروزرسانی موجب قطع اتصال تلفن همراه و نارضایتی کاربران آیفون شد. در همین راستا  اپل به کاربران خود  اعلام کرد نگران نباشند و با انجام مراحل زیر دوباره اتصال همراه خود را به دست بیاورند.

کاربران آیفون چگونه اتصال تلفن خود را دوباره به دست بیاورند؟

براساس گزارش‌ها شرکت اپل  به کاربران آیفون اعلام کرد که پس از بروزرسانی iOS ۱۴.۷.۱  نمی‌توانند به اینترنت همراه متصل شوند و  باید تنظیمات شبکه خود را بازنشانی کنند. برای انجام این کار، ابتدا باید به "تنظیمات عمومی سپس بازنشانی و در مرحله آخر بازنشانی تنظیمات شبکه" بروند. گفتنی است، انجام این کار  شبکه‌ها و گذرواژه‌های Wi-Fi که قبلاً استفاده شده، تنظیمات تلفن همراه و تنظیمات VPN و APN را بازنشانی می‌کند.

هشدار امنیتی اپل

 گفته می‌شود اپل iOS ۱۴.۸ را منتشر می‌کند که ممکن است باعث رفع اشکال اتصال تلفن همراه کاربران شود. این بروز رسانی همچنین می‌تواند مدل‌های iPhone را برای کار با ویژگی جدید تنظیم کند. همانطور که اپل توضیح می‌دهد، "iOS در حال حاضر بین دو نسخه بروزرسانی نرم افزار در برنامه تنظیمات گزینه‌ای را ارائه می‌دهد. که کاربران می‌توانند به محض انتشار iOS ۱۵ به جدیدترین نسخه و آخرین ویژگی‌ها و کامل‌ترین مجموعه بروزرسانی‌های امنیتی دست پیدا کنند. همچنین اپل اعلام می‌کند کاربران تا زمانی که دسترسی به ارتقاء  نسخه اصلی و بعدی را نداشته باشند، همچنان به روزرسانی‌های امنیتی مهم را  باید دریافت کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار