استاندار تهران مطرح کرد؛

اجرای گام پنجم طرح شهید سلیمانی در استان تهران و تشریح وظایف دستگاه‌های مختلف

محسنی بندپی گفت:در جلسه ستاد کرونای استان تهران بر گام پنجم طرح شهید سلیمانی تاکید شد و وظایف برای دستگاه‌های مختلف مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در پایان جلسه ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا در جمع خبرنگاران اظهار کرد:میزان مراجعین سرپایی کرونا به بیمارستان ها شیب کاهشی دارد. در این جلسه بر گام پنجم طرح شهید سلیمانی تاکید  و وظایف برای دستگاه‌های مختلف مشخص شده است و مقرر شد که دستگاه‌ها وظایف خود را اجرا کنند.

وی ادامه داد:موضوع بعدی پرداخت هزینه‌های تست‌های رپید و pcr توسط سازمان‌های بیمه گر از جمله سلامت، تامین اجتماعی و نیرو‌های مسلح است و این امیدواری وجود دارد که همه افرادی که به دلیل نداشتن هزینه تست مراجعه نمی‌کردند، مراجعاتشان سرعت بیشتری بگیرد و بتوانیم نسبت به شناسایی به موقع و به هنگام مبتلایان اقدام کنیم.

استاندار تهران تصریح کرد:بحث دیگر جلسه این بود که در شهرستان‌های استان تهران با توجه به سرانه پایین تخت بیمارستانی، فرمانداران و ستاد مدیریت کرونا شهرستان‌ها نسبت به شناسایی بیماران سرپایی اقدام کنند تا  تجهیزات  فراهم شود.

وی افزود:بحث پایانی هم درباره این بود که بتوانیم شرایطی را در استان فراهم کنیم که با شکل گیری کارگروه‌های شش گانه طرح محله محور شهید سلیمانی نسبت به هر تغییری که مواجه می‌شویم دچار مشکل نشویم و واکسیناسیون بیشتری را انجام دهیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
این همه طرح های جور واجور می گذارید یک طرح عالی و خفن به اسم طرح ساسان بگذارید همه چیز حله
طرح ساسان : در عرض ۱۴ روز مسئولین معصوم فرسوده تعویض می شوند.
آخرین اخبار