جدایی رونالدو از یوونتوس جدی‌ شد

نام کریستیانو رونالدو از لیست اولیه تیم فوتبال یوونتوس برای مسابقه هفته اول این تیم در سری آ خارج شد تا شایعات جدایی او از بیانکونری قوت بگیرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال یوونتوس در چارچوب هفته اول مسابقات سری آ به مصاف تیم فوتبال اودینزه رفته است و در شرایطی که همگان در انتظار حضور کریستیانو رونالدو در این دیدار بودند، اما در ترکیب اصلی بیانکونری نامی از رونالدو فوق ستاره پرتغالی دیده نمی‌شود و او بر روی نیمکت خواهد نشست.

این اتفاق در شرایطی پیش آمده که در روز‌های گذشته از باشگاه‌های مختلفی مانند رئال مادرید، پاری سن ژرمن و منچستریونایتد به عنوان مشتریان جدی این ستاره ۳۶ ساله نام برده شد.

در این باره فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی مدعی شده است که دلیل خروج رونالدو از ترکیب یوونتوس، خواسته او بوده تا در روز‌های آینده تصمیم به خروج از تورین و حضور در تیم دیگری بگیرد. تا به امروز درخواست رسمی به باشگاه یوونتوس برای خرید رونالدو ارسال نشده است.

با وجود این اتفاقات باید در انتظار خروج رونالدو از یوونتوس باشیم، هرچند خود این بازیکن چند روز پیش با انتشار بیانیه‌ای این جدایی را رد کرده بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار