راه اندازی مرکز واکسیناسیون بعثت در بروجرد

فرمانده گروه جنگ نوین ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مرکز واکسیناسیون این گروه با هدف تسریع در واکسینه کردن مردم علیه کرونا در سالن ورزشی فجر بروجرد راه‌اندازی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد، سردار سرتیپ دوم پاسدار حجت اله صالح نژاد،فرمانده گروه جنگ نوین ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیرو فرمان فرمانده معظم کل قوا و هماهنگی‌های انجام شده با شبکه بهداشت شهرستان بروجرد، مجموعه فرهنگی فجر از مراکز متعلق به گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه برای مشارکت و تسریع در واکسناسیون عمومی آماده شد.

وی اظهار داشت: این مرکز با بهره گیری از پزشک یاران و کادر درمان بهداری گروه ۲۴ بعثت این توان را دارد که به صورت تمام وقت و در صورت تامین واکسن کرونا از سوی شبکه بهداشت و درمان، به واکسینه کردن عموم مردم شتاب بیشتری بدهد.

فرمانده گروه جنگ نوین ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه گفت: مرکز واکسیناسیون بعثت روزانه از ساعت هفت تا ۱۳ به صورت میانگین ۳۰۰ نفر را علیه کرونا واکسینه می‌کند که در صورت فراهم شدن واکسن می‌تواند این تعداد را به هزار دز در روز افزایش دهد.

انتهای پیام/ب 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.