تعطیلی ۷ گروه مشاغل پرخطر در اصفهان تا اطلاع بعدی

رییس اتاق اصناف استان اصفهان گفت: ۷ گروه مشاغل پرخطر که موجب تجمع افراد و انتقال کرونا می‌شود، تا اطلاع بعدی در اصفهان همچنان تعطیل خواهند بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رسول جهانگیری رییس اتاق اصناف استان اصفهان گفت:تعطیلی ۷ گروه مشاغل شامل رستوران‌ها و قهوه خانه‌ها، تالار‌های پذیرایی، سالن‌های سینما، پاساژ‌های بزرگ سرپوشیده، استخر‌های سرپوشیده و باشگاه‌های بدن سازی، شهربازی و باغ وحش‌ها و نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی می‌شوند.

وی بیان کرد: تالار‌ها و سالن‌های ورزشی درحال حاضر تعطیل هستند و خدمات رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها و مغازه‌های فست فود و پیتزافروشان بصورت بیرون بر مجاز است.

وی با بیان اینکه سایر مشاغل از امروز فعالیت خود را ادامه خواهند داد، اظهار کرد: تمام اصناف، پاساژ‌ها و بازار بزرگ اصفهان، از امروز با اتمام محدودیت‌ها و تعطیلات سراسری کشور، اجازه فعالیت دارند.

به گفته وی طبق دستورالعمل کشوری ستاد مقابله با کرونا، گروه شغلی یک از امروز بطور کامل فعالیت می‌کنند، اما برخی مشاغل گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ نیز با توجه به شرایط قرمز کرونایی محدودیت دارند.

رییس اتاق اصناف استان اصفهان با اشاره به همکاری خوب اصناف در رعایت محدودیت و تعطیلی پنج روزه سراسر کشور گفت: اصناف در تعطیلات اخیر  و محدودیت‌های سراسری، بخوبی با ستاد کرونا همراهی و همکاری کردند.

وی اضافه کرد: برخی مشاغل گروه یک هم که ضرورت کمتری برای فعالیت داشتند در این مدت به اختیار خود برای کنترل و مقابله با گسترش ویروس کرونا تعطیل بودند.

جهانگیری در عین حال تاکید کرد: برای مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس، تنها اعمال محدودیت برای اصناف جوابگو نیست و نمی‌توان اصناف را تعطیل کرد.

وی خاطرنشان کرد: اصناف به تنهایی ظرفیت تعطیلی مجدد را ندارند و در صورتی که ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم به تعطیلی دوباره اصناف بگیرد، آن‌ها نمی‌توانند برای تحقق این تصمیم با این ستاد همکاری کنند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.