عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی:

با رعایت نکردن نکات بهداشتی، تعطیل کردن و اعمال محدودیت‌ها بی‌فایده است

یوسفی گفت: اعمال محدودیت و تعطیلی اصناف از سر ناچاری است که اگر مردم نکات بهداشتی را رعایت نکنند، قطعا در کنترل ویروس کرونا بی‌تاثیر خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی یوسفی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کرونایی که مردم جان‌شان را از دست می‌دهند، فوت هر یک نفر به معنای داغدار شدن یک خانواده است، بنابراین همه باید نکات بهداشتی را رعایت کنند.

او با اشاره به تعطیلی یک هفته‌ای در کشور و اعمال محدودیت‌های کرونایی افزود: وقتی مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند، تعطیل کردن و اعمال محدودیت‌ها بی‌فایده است.

یوسفی بیان داشت: اعمال محدودیت و تعطیلی در این شرایط بد اقتصادی، معیشت این اقشار را به خطر می‌اندازد و دچار مشکل می‌کند و این در حالی است که اگر مردم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند، نه تنها خود و خانواده‌شان دچار آسیب و تلفات کرونا نمی‌شوند بلکه به معیشت مردم با درآمد ناپایدار نیز آسیب وارد نمی‌شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گاهی اعمال محدودیت و تعطیلی اصناف از سر ناچاری است، اما اگر مردم نکات بهداشتی را رعایت نکنند، قطعا در کنترل ویروس کرونا بی‌تاثیر خواهد بود و تنها برای معیشت مردمی که درآمد پایدار ندارند، مشکل‌ساز می‌شود.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.