راستینه مطرح کرد؛

تنظیم کابینه پیشنهادی متناظر با اولویت‌های دولت

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، متناظر با اولویت‌های دولت تدوین، تنظیم و انتخاب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمد راستینه هفشجانی نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم می‌تواند بسیاری از گره‌های موجود را با تحول‌آفرینی، روحیه جوانی در برخی وزرا و تجربه کاری سایر وزیران برطرف کند.

او افزود: کلیات کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، متناظر با اولویت‌های برنامه‌های دولت تدوین، تنظیم و انتخاب شده است و این کلیت برای وضعیت کنونی کشور و عبور از این مرحله مثبت ارزیابی می‌شود.


بیشتر بخوانید


راستینه اضافه کرد: ترکیب کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم از نیرو‌های جوان با انگیزه، با تجربه و موفق در آزمون‌های قبلی است.

او اظهار داشت: البته بعضی از اعضای پیشنهادی معرفی شده برای دولت سیزدهم ممکن است در مجلس شورای اسلامی رای اعتماد را کسب نکنند.

راستینه تصریح کرد: در نشست علنی روز شنبه مجلس شورای اسلامی مشهود بود که برخی وزرای پیشنهادی ئیس‌جمهور، از این مرحله «رای اعتماد مجلس شورای اسلامی» عبور نمی‌کنند و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، به‌جز منافع ملت، توجه به مسائل جامعه و انتخاب وزیری کارآمد برای عبور از این مرحله، به چیز دیگری فکر نخواهند کرد.

او ادامه داد: بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت از روز شنبه با حضور و سخنرانی رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.