شرایط سخت فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات

تیم فوتبال فولاد خوزستان با آغاز فصل نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را از دست داده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات فوتبال کشورمان آغاز شده است و بسیاری از باشگاه های لیگ برتری به دنبال تقویت تیم‌های خود هستند؛ اما در این میان بعضی از باشگاه‌های بزرگ فوتبال کشورمان همچنان در بلاتکلیفی هستند و حتی مربی فصل آینده خود را مشخص نکرده اند.

یکی از این تیم‌ها فولاد خوزستان قهرمان جام حذفی فوتبال کشورمان و نماینده ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده است. فولادی‌ها خلاف رقیبان خود بعد از اتمام فصل فوتبال ایران و قهرمانی در جام حذفی روز‌های سختی را گذراندند و با تغییر در بخش مدیریت خود مواجه شدند. تغییری که باعث شد فولادی‌ها کمی از رقبای خود عقب بمانند و اکنون شرایط سختی را پشت سر بگذارند.

در روز‌های اخیر با توجه به اتمام قرارداد بیش از ۱۲ بازیکن فولاد خوزستان به جای آن که خبر جذب بازیکن توسط قهرمان جام حذفی شنیده شود؛ خبر‌هایی از جدایی و مذاکره شاگردان نکونام با تیم‌های دیگر به گوش می‌رسد. اتفاقی که چندان برای هواداران این تیم خوزستانی مثبت نیست.

فولاد خوزستان با توجه به قهرمانی در جام حذفی یکی از ۲ نماینده مستقیم ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار