پلمب ۱۴۳واحد صنفی در طرح محدودیت فعالیت کرونایی اصناف در مشهد

۱۴۳واحد صنفی مشهد به‌دلیل رعایت‌نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فعالیت در زمان محدودیت‌های کرونایی پلمب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر دلداری رئیس اداره نظارت و بازرسی اتاق اصناف مشهد، با اشاره به نحوه نظارت‌ها در طرح محدودیت‌های کرونایی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا که از ۲۵مردادماه در کشور آغاز شد، گفت: از ۲۵مردادماه گشت‌های ما مانند دوره‌های قبل بر بازار نظارت کردند.

او افزود: در ۶روز گذشته گشت‌های نظارتی ما با حضور اداره بهداشت، اداره نظارت بر اماکن عمومی و اتحادیه‌های صنفی ۱۳۵گروه مشترک تشکیل شد که ۱۰هزار و ۶۱۷بازرسی از مشاغل انجام دادند و ۲۵۷اخطار کتبی به واحد‌های صنفی داده شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی اتاق اصناف مشهد ادامه داد: همچنین‌۱۶۰جریمه به‌دلیل رعایت‌نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی، ازدحام و شلوغی و فعالیت واحد‌ها در زمان محدودیت‌ها صورت گرفت که ۱۴۳صنف نیز در این یک هفته پلمب شدند.

 دلداری بیان کرد: اصناف در این مدت محدودیت ها نهایت همکاری را داشتند. اصناف اطراف حرم، مجتمع‌های تجاری و سایر واحد‌های صنفی در نقاط مختلف شهر، تعطیلی این مدت را رعایت کردند. اما طولانی‌شدن این محدودیت‌ها در شرایطی که بازار راکد است، خسارت زیادی به‌همراه دارد. امیدورایم هرچه زودتر با رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های کرونایی مشهد از وضعیت قرمز خارج شود و شاهد این نوع محدودیت‌ها نباشیم.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار