ادامه محدودیت های تردد و گروه های شغلی تا پایان هفته

استاندار سمنان گفت: محدودیت های تردد بین استانی و گروه های شغلی به جز پاساژ های بزرگ و بازارهای سرپوشیده تا یک هفته دیگر تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه ستاد مقابله با کرونا با بیان اینکه استان سمنان از قله ی موج پنجم شیوع کرونا عبور کرده است گفت: طبق گزارش های استانی، سیر نزولی در استان سمنان آغاز شده است. 

آشناگر از تمدید محدودیت های تردد بین استانی خبرداد و گفت: کماکان طرح محدودیت تردد بین استانی تا یک هفته ی دیگر تمدید شده است و با اجرای این طرح سیر نزولی در سراسر کشور آغاز می شود.

استاندار سمنان هم چنین از ادامه واکسیناسیون جمعیت استان سمنان خبر داد و گفت: با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود، ۳۳ درصد از جمعیت گروه‌های هدف و بالای ۱۸ سال در این استان واکسینه شدند.  

علیرضا آشناگر هم چنین در خصوص آخرین رنگ بندی‌های استان سمنان گفت: براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونای استان سمنان، شهرستان سمنان، سرخه، شاهرود و دامغان قرمز تیره، شهرستان گرمسار قرمز و شهرستان مهدیشهر، میامی و آرادان نارنجی کرونایی هستند.

استاندار سمنان در خصوص اعمال محدودیت‌های گروه‌های شغلی هم گفت: به استثنای پاساژ‌های بزرگ و بازار‌های سرپوشیده، محدودیت‌های اصناف هم چنان برقرار است.

وی از مردم خواست تا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی ، دوری از دورهمی ها و زدن ماسک در کاهش ابتلا کمک کنند.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار