مورینیو: نشست خبری در لیگ ایتالیا را به انگلیس ترجیح می‌دهم/ کسب ۳ امتیاز مهمترین اتفاق برای ما است

سرمربی مشهور پرتغالی تیم فوتبال رم درباره مسابقه فردا شب تیم خود در سری آ توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال رم در نشست خبری پیش از بازی مقابل تیم فوتبال فیورنتینا در چارچوب هفته اول رقابت‌های سری آ اظهار کرد: پیروزی‌ها در مسابقات مختلف به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر پیشرفت کنید. ما انتظار نداشتیم که اسپیناتزولا و ادین ژکو را از دست بدهیم. با این حال وقتی باشگاه چنین تلاش ویژه‌ای انجام می‌دهد من نمی‌توانم روی آن‌ها فشار ایجاد کنم.

مورینیو افزود: وقتی در لیگ انگلیس حضور داشتم، همیشه به دستیارانم عنوان می‌کردم که دلم برای کنفرانس‌های مطبوعاتی در ایتالیا تنگ می‌شود، زیرا در انگلیس آن‌ها فقط می‌خواهند درباره حاشیه ها صحبت کنند، اینجا بیشتر در مورد تاکتیک‌ها صحبت می‌کنیم، زیرا شما در تجزیه و تحلیل بسیار خوب هستید.

مورینیو ادامه داد: رم در مقایسه با برخی باشگاه‌های دیگر که من در آن کار کرده‌ام دارای ابعاد بزرگ تری است. در عین حال پروژه این باشگاه با رئال مادرید و اینتر تفاوت دارد. امروز رم سال‌ها است که به قهرمانی نرسیده و سال گذشته را با اختلاف ۲۹ امتیازی نسبت به صدر جدول به پایان رساند. در اینجا به سازماندهی، زمان و کاری که هواداران نمی‌توانند آن را ببینند احتیاج داریم تا نتیجه نیز حاصل شود.

مورینیو در انتها گفت: قبل از بازی‌های ملی، چهار مسابقه داریم که باید از این بازی‌ها برای هماهنگی بیشتر استفاده کنیم و برای مسابقه فردا نیز تیم تغیرات زیادی نسبت به بازی‌های قبل ندارد چرا که کسب ۳ امتیاز بازی مهمترین اتفاق برای تیم ما است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.