سلیمی در موافقت با کلیات برنامه رئیس دولت سیزدهم:

رویکرد رئیسی در انتخاب وزیران، حلقه بسته مدیریت را شکست/ مبارزه با بروکراسی فسادخیز در برنامه رئیسی است

نماینده محلات در مجلس گفت: با رویکرد انتخاب وزرا از سوی رئیس جمهور حلقه بسته‌ای که یک عده خاص ایجاد کرده بودند، باید بشکند و گویا شکسته است.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز و در موافقت با کلیات برنامه حجت الاسلام رئیسی، رئیس  دولت سیزدهم گفت: درباره اصل کابینه و کلیاتش مخالفت جدی از سوی برخی نمایندگان وجود داشت اما، با رویکرد انتخاب وزرا از سوی رئیس جمهور حلقه بسته‌ای که یک عده خاص در مدیریت ایجاد کرده بودند، باید بشکند و گویا شکسته است.

این نماینده تصریح کرد که مبارزه با بروکراسی فسادخیز در برنامه رئیس جمهور وجود دارد.

وی ادامه داد: کابینه رئیسی نسبت به دولت قبل جوان تر است و با وجود مشورت‌ها و کارگروه تعیین شده برای معرفی وزیران، امر بدیعی شکل گرفته است.

حجت‌الاسلام سلیمی اظهار کرد: فساد ستیزی در این کابینه وجود دارد و وزرا باید قدرت تصمیم گیری های سخت داشته باشند. آقای بحرینی حوزه هایی چون بانک خصوصی، محیط زیست، صندوق های بازنشستگی و تبدیل وضعیت نیروهای شاغل را به عنوان مشکلات کشور بیان کرد که درست است؛ اما در خط مشی و برنامه وزرا کم و بیش به آن پرداخته شده است.

نماینده محلات بیان کرد: محیط زیست در برنامه ساداتی نژاد به عنوان وزیر پیشنهادی کشاورزی به صورت جدی دنبال شده است و رئیس جمهور نیز در مراسم تنفیذ به آن اشاره کرد. مشکلات بیان شده در برنامه ها قابل ترمیم و غنی سازی است.

وی یادآور شد که رئیس جمهور در نوبت صبح امروز و در برنامه‌ها به هماهنگی میان اجزای دولت اشاره کرده است.

حجت‌الاسلام سلیمی گفت: برخی امور فرا وزارتخانه‌ای است اما رئیس جمهور در این باره مواردی را هم بیان کرد. شرایط کشور جای معطلی ندارد و مجلس هم همچنان رویکردها و نظارت اش را دنبال می کند. ولی نمی‌توانیم معطل آینده باشیم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
به نظر شما چهل سال جوانه؟
کدوم از این وزرا مستعجرند؟
آخرین اخبار