بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۲۹ مرداد؛

تصویری از حضور محسن رضایی به همراه رئیس جمهور در مجلس عزای امام حسین (ع) / استودیوهاى سیما، حسینیه هایی که دل‌ها را به زیارت کربلا برد / یادی از اباعبدالله (ع) در حساب سیاسیون کشور

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید:


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویری از حضورش در مجلس عزاداری امام حسین (ع) به همراه رئیس جمهور را در حسابش منتشر کرد:

" کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا."

.

کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو با انتشار تصویری از کربلا قسمتی از زیارت عاشورا را در حسابش نوشت:

" السلام علیک یا اباعبدالله ...

اللهم العن اوّل ظالم ظلم حقّ محمّد و آل محمّد و آخرتابع له على ذلک...
اللهمّ العنهم جَمیعا"

.

سید یاسر رایگانی، سخنگوی همراه اول یک روز پس از عاشورا در غم شهادت امام حسین (ع) نوشت:

" به سمت گودال از
خیمه دویدم من
شمر جلوتر بود
دیر رسیدم من... حسین"

.

حمید خواجه نژاد، مدیر روابط عمومی معاونت سیما درباره برنامه حسینیه ایران که در روزهای دهه اول محرم از شبکه‌های سیما پخش می‌شد، توئیتی را منتشر کرد:

" استودیوهاى سیما این روز‌ها و شب‌ها سیاه پوش و منبرى با مخاطبان میلیونى بودن. همکارانم خالصانه خادمى عزاداران حسینىِ در خانه را کردن و خود مثل عاشقان قتیل العبرات پشت دوربین بر سینه زدن و اشک ریختن. حسینیه‌ای که دل‌ها را به زیارت کربلا برد و با شور عزاداری شهر‌های ایران همراه کرد."

.

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب تصاویری از تابلو فرش‌هایی که در مساجد مختلف وجود دارد منتشر کرد و نوشت:

" سال‌ها پیش این تابلو فرش را در امام زاده سیده خوله، دختر امام حسین (ع)، در بعلبک لبنان دیدم.
آن موقع ساختمان این امام زاده در حال ساخت بود."

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
خداوند دست تمامی دست اندرکاران صدا و سیما را حفظ کند. انصافاً در مورد پخش برنامه های عزاداری امام سوّم، حضرت امام حسین علیه السّلام، سیّدالشّهدا سنگ تمام گذاشتند. خداوند به ایشان پاداش دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
باسلام بهترین وزیباترین ارص ارادت سیاسیون به مولایم اباعبدالا حسین ع کمک کردن به حل مشکلات مردم است مشکلات تبرم بیکاری اقتصادی وووو اگرارادتی به اقادارند یاعلی بگویند کمرهمت ببند که ارادت واقعی خودرا درعمل نشان دهند که همان سخن زیبای سرداردلها که گفت ماملت امام حسین ع هستیم یاعلی مدد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
باسلام چهرهایی سیاسی بهترین ارض ارادت شما به مولایم اباعبدالا ع کمک کردن به حل مشکلات مردم است ان موقع که اقاامام حسین ازشما راصی میشودوارادت شماقبول خواهدشد
آخرین اخبار