لواندوفسکی به دنبال شکستن دومین رکورد گرد مولر فقید

ستاره لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ ۱۴ مسابقه پیاپی را با گلزنی پشت سر گذاشته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال بایرن مونیخ در سال‌های اخیر عملکرد بسیار مطلوبی را از خود در رقابت‌های بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا نشان داده و اکثر اوقات با اقتدار مقابل حریفان خود ظاهر شده است؛ اما یکی از دلایل قدرت بایرن مونیخ حضور رابرت لواندوفسکی مهاجم ۳۲ ساله این تیم در نوک خط حمله باوارایی‌ها است. مهاجمی که آمار و عملکرد بسیار عجیبی را در فصل گذشته رقابت‌های بوندسلیگا از خود ثبت کرد و با به ثمر رساندن ۴۱ گل علاوه بر شکستن رکورد گرد مولر اسطوره فقید فوتبال آلمان، نام خود را به عنوان زننده بیشترین گل در تاریخ رقابت‌های بوندسلیگا ثبت کرد.

این مهاجم لهستانی اکنون به دنبال شکست دیگر رکورد گرد مولر فقید است. لواندوفسکی با گلزنی مقابل تیم فوتبال دورتموند در سوپر کاپ فوتبال آلمان اکنون ۱۴ مسابقه متوالی است که برای بایرنی‌ها گلزنی کرده و تنها ۲ مسابقه با رکورد گلزنی در ۱۶ مسابقه گرد مولر افسانه‌ای فاصله دارد. او در صورت گلزنی در ۲ مسابقه بعدی تیم خود می‌تواند دومین رکورد تاریخ بایرن مونیخ را هم به نام خود ثبت کند.

رابرت لواندوفسکی از سال ۲۰۱۴ به بایرن مونیخ پیوست و در این سال‌ها یکی از بهترین بازیکنان و گلزنان تاریخ این باشگاه نام گرفته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار