رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) حمیدیه:

سفره اطعام حسینی برای نیازمندان حمیدیه پهن شد

هاشمی گفت: ۴۵۰ پُرس غذای گرم و بسته بهداشتی بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) حمیدیه با شعار احسان و اطعام حسینی توزیع شد.

سید محمد هاشمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تسلیت ایام سوگواری سیدالشهداء و عاشورای حسینی گفت: امروز و همزمان با دهم ما محرم الحرام و روز عاشورا، دریافت نذورات عزاداران حسینی و توزیع آن‌ها بین نیازمندان همانند سال‌های قبل انجام شد.

او افزود: ۲ راس گوسفند از محل نذورات مردمی خریداری و ذبح و گوشت گرم معادل ۳۵کیلوگرم، ۴۲۰ پرس غذای گرم و ۳۰ بسته غذایی در قالب طرح احسان و اطعام حسینی تهیه و بین نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان توزیع شدند.

هاشمی میزان نذورات مردمی واریزی به حساب این نهاد را ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط ویژه جامعه در شیوع ویروس کرونا، نیکوکاران خیرخواه نذورات خود را جهت کمک به رفاه حال خانواده‌های نیازمند به امداد امام تحویل دهند تا با همکاری آن‌ها بین خانواده‌های نیازمند و بی بضاعت توزیع شود تا بخشی از مشکلات آن‌ها گره گشایی شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار