میدان دواب و بازار هفتگی شاهین‌دژ تعطیل شد

میدان دواب و بازار هفتگی شاهین‌دژ و محمودآباد برای مقابله و کنترل شیوع بیماری کرونا فردا پنج‌شنبه تعطیل اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ  با اشاره به  تعطیلی میدان دواب شاهین دژ اظهار داشت: این اقدام در راستای مصوبه ستاد مقابله با کرونا و به منظور کنترل انتشار این بیماری صورت گرفته‌است.

اسماعیل فرحناک با بیان اینکه وضعیت شیوع کرونا در شاهین دژ  بحرانی است، افزود: میدان دواب شاهین‌دژ و محمودآباد به صورت هفتگی در روزهای پنج‌شنبه هر هفته با حضور هموطنان از استان‌های مختلف کشور برای خرید و فروش دام برپا می‌شد که احتمال انتقال ویروس بین افراد را بالا برده بود.

او همچینین از تعطیلی بازار هفتگی روزهای پنج‌شنبه این شهر خبر داد و عنوان کرد: با توجه به اینکه در طول هفته جمعیت زیادی از شهروندان برای خرید مایحتاج روزانه به این بازارها مراجعه می‌کنند، تعطیلی بازارهای هفتگی می‌تواند اقدام موثری در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری باشد.

او  اظهار داشت: شهروندان در راستای برنامه‌های وزارت بهداشت و دستورالعمل‌های بهداشتی همکاری‌ لازم را داشته باشند تا هر چه سریع‌تر این بیماری مهار شود.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۳۶ شهروند شاهین‌دژی بر اثر این بیماری فوت کرده‌اند.

شاهین‌دژ با ۹۸ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است؛ این شهرستان از جمله نخستین شهرستان‌های آذربایجان‌غربی بود که شیوع بیماری کرونا در آن تثبیت شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.