تشدید محدودیت‌های تردد در کهگیلویه و بویراحمد

طرح محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۴ مرداد ماه شروع شده و تا روز جمعه ۵ شهریور ماه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سردار کیقباد مصطفایی فرمانده انتظامی این استان گفت: در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به تدابیر ویژه‌ای که برای کنترل آمد و شد در این چند روز پیش بینی شده، از روز یکشنبه ۲۴ مردادماه محدودیت‌های شدیدتری در رابطه با تردد خودرو‌ها در جاده‌های مواصلاتی و در درون شهر‌ها انجام گرفته است.
 
سردار مصطفایی افزود: فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم به تاسی از سایر نقاط کشور اعمال محدودیت‌ها را با جدیت تمام در دستور کار قرار داده و نیرو‌های ما در مجموعه پلیس‌های راه و راهور این محدودیت‌ها را از تاریخ ۲۴ مرداد ماه آغاز کرده اند.

او با اشاره به اینکه بر اساس مصوبات ابلاغی تردد همه خودرو‌ها در بین استان‌ها ممنوع است، گفت: خودرو‌های با پلاک‌های غیر بومی مجاز به ورود به شهر‌های قرمز و نارنجی نیستند و همکاران بنده از همان ابتدای طرح اعمال محدودیت‌ها را با جدیت هر چه بیشتر در دستور کار قرار داده و تا پایان طرح هم اعمال محدودیت‌ها ادامه دارد.
 
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در اجرای این طرح جریمه یک میلیون تومانی برای شهر‌های قرمز و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای شهر‌های نارنجی پیش‌بینی شده است.

سردار مصطفایی با اشاره به اینکه همه مسیر‌ها و جاده‌های برون شهری توسط دوربین‌های مستقر در معابر کنترل می‌شوند، افزود: کسانی که با پلاک‌های غیر بومی در جاده‌ها تردد داشته باشند، اعمال قانون می‌شوند و محدودیت‌هایی که در معابر شهری وجود دارد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد به قوت خود باقی است.
 
او گفت: در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی هم نیرو‌های پلیس برای تامین نظم و امنیت و کنترل ترافیک در شهر مستقر هستند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: تیم‌های پلیس راه در مبادی ورودی استان مستقر هستند و کسانی که با پلاک غیر بومی قصد ورود به شهر‌های استان را داشته باشند، علاوه بر برگشت و ممانعت از ورود آنها، حتما اعمال قانون خواهند شد.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.